Acollida

Aquest servei està adreçat a les famílies de l’escola que de manera regular i, bàsicament per motius laborals, necessiten que acollim els seus fills i filles d’educació infantil i primària, abans de començar l’horari de classe de matí o bé al finalitzar a la tarda. També hi ha usuaris esporàdics d’aquest servei, que ho fan per necessitats puntuals.

El Servei d’acollida s’entén com un espai lúdic, amb activitats lliures i/o dirigides, ubicades habitualment al menjador de l’escola.

Els infants tenen a l’abast jocs diversos que donen resposta a les seves necessitats: jocs de taula, construccions, trencaclosques, contes, material de dibuix… A vegades també es programen activitats dirigides com tallers. Quan comença el bon temps, es prioritza la realització de dinàmiques al pati.
S’entén aquest moment com un espai educatiu per començar la jornada escolar d’una manera relaxada i plaent.

Servei d´acollida

Preus: