Mini Transat 2023

Els infants de Cicle Superior han viscut un viatge en paral·lel als regatistes de la “Mini Transat 2023”. La Mini Transat és una regata de travessa de l’Atlàntic a vela en solitari, sense assistència ni comunicació amb l’exterior. Enguany, amb col·laboració amb el Museu Marítim de Barcelona i a partir de l’apadrinament de diferents regatistes, les aules de CS han estat fent el seguiment de la participació en aquesta travessa. Poder seguir aquesta aventura, els ha permès viure un món d’aprenentatges desenvolupats en els diferents reptes d’aula plantejats des de l’organització del programa educatiu del Museu (tecnologia nàutica, necessitats físiques dels navegants, rutes, mapes, cartografia, tallers d’experts, entrevistes…).

El projecte col·laboratiu ja s’ha finalitzat i una mostra d’infants de Cicle Superior de l’escola participaran a l’acte de cloenda que es durà a terme dijous 25 de gener al Museu Marítim de Barcelona, conjuntament amb totes les persones navegants . Durant l’acte, totes les escoles i instituts que han participat mostraran la feina feta al llarg d’aquest seguiment.

Enhorabona a tot l’equip de CICLE SUPERIOR per la feina i el regal de l’experiència als infants.