App Dinantia

La nostra eina de comunicació

Dinantia és l’aplicació que fem servir per a comunicar-nos amb les famílies. Amb DinantIa rebreu al vostre mòbil les notificacions oficials de l’escola, informació directa i immediata de les persones referents del vostre fill / a, recordatoris importants,

Per descarregar l’aplicació al vostre mòbil és molt senzill, només heu de seguir les instruccions que figuren en aquest enllaç.

Un cop donats d’alta, rebreu automàticament en el vostre dispositiu els missatges que us fem arribar des del centre.

És molt important que, tal i com es detalla en el document, creeu un PIN que us servirà per signar determinats documents com, per exemple, les autoritzacions de les sortides.

Notificacions Push

Quan el centre envïi un missatge, el rebràs en forma de notificació push (igual que reps un WhatsApp) en el telèfon mòbil o tablet on tinguis instal·lada l’ aplicació. Rebre i enviar missatges no et suposarà ningun tipus de cost, i descarregar l’aplicació és gratuït.

Arxius adjunts

Dinantia permet enviar arxius adjunts juntament amb els missatges. El teu centre et podrà enviar informes, vídeos, documents, etc., que tu podràs veure, imprimir, enviar o compartir.

Interacció amb l’escola

L’escola et podrà enviar missatges amb preguntes perquè puguis autoritzar sortides escolars, concertar reunions, et podrà fer enquestes d’opinió anònimes,etc.

A més, les autoritzacions signades des de Dinantia tenen validesa legal.

Descàrrega gratuïta de l’app

Descarregar l’aplicació no suposa cap cost, i la pots instal·lar a mòbil i tablet. Fins i tot pots instal·lar-la amb un únic compte en diversos dispositius. Si per qualsevol motiu no t’instal·les l’aplicació, rebràs els missatges de l’escola directament per email. A més també pots accedir des de la versió web.
googleplay

Els missatges no es dupliquen

Encara que tinguis més d’un fill estudiant en el mateix centre, mai rebràs la informació per duplicat. Si afegeixes les fotos dels teus fills veuràs clarament si un missatge es només per a algun d’ells, per a tots, etc.

Dades de contacte sempre confidencials

Tot i ser una aplicació mòbil, en cap moment hauràs de donar el teu telèfon mòbil per utilitzar Dinantia, únicament necessitaràs escriure el correu electrònic proporcionat al centre únic per família i i seguir les instruccions.

A més, amb aquesta plataforma la comunicació sempre és entre el centre educatiu i les famílies, els altres pares no es podran comunicar amb tu ni veuran les teves dades de contacte.